tisdag 23 juni 2009

Skodon

Finskor från Falsterboden.

På förekommen anledning kommer här ett förtydligande:
Bilden i inlägget nedan föreställer alltså inte mina spiror, utan var tänkt som en ironi för att illustrera Svenne Banan som grillar flintastek. Och så vidare.

Och det förstod nästan alla, eller hur?

Men jag erkänner att även jag äger ett par Crocs, dock en nättare variant än den vanliga Foppatofflan. De är ursköna, men ändå lite skämmiga att gå i. Har hellre Hawaianas eller Falsterbotollor. Med mitt namn på. Tjockalocka har likadana.

Lider ni av samma Svensson-fobi som jag?

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, inte längre faktiskt.
Det är ganska skönt att mer och mer släppa på sina motstånd och ideér. Känna sig fri att bära vad man känner för....men även jag faller fortfarande dit, lite då och då, tyvärr. För allt som begränsar är väl eg. ganska tråkigt, man kan ju missa att pröva något i livet som man faktiskt hade tyckt om :-).

Nu är det tillvalsdags igen...och jag som hade sett fram emot det. Nu är det förenat med ångest....- Varför ska man behöva välja undrar tjejen som vill ha allt!!!
/:-) K