fredag 29 maj 2009

Permis beviljad


Solen skiner!

Efter att ha sovit som prinsessan på ärten, blivit väckt av bästisen Ks finfina J, "en jämställd manlig dok?!" (undrar dalahästen som känner alla, tom fd Gärdesvännerna) har jag blivit lovad att få åka hem. Till landet. Efter fem. Idag!

Livet leker, och nu ska det fasenimig tillbaka. Utan tumörer. Jag känner mig pigg, frisk och kry. Så det så. Kan den här envetna leukemin fatta det? Va?

Nu skrämmer vi den på flykten, en gång för alla. Tror ni det funkar med ett marathonlopp?
Kanske borde byta Grizzly mot Gärdet imorrn? (Lycka til O.) Så stark är jag idag. Det känner ni väl?

Trevlig helg, som man säger. :-)


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jiiiippiiii! Glada besked! Du gjorde just min helg. Vad superduperjättekul!

Hoppas ni får det supermajsigt.

Haja nog inte riktigt det där med rådet till mig i förra inlägget men det tar vi nästa gång :).

Kloka, kloka, toka!

Ligger i soffan med laptopen och försöker dölja snorrösten när jag ringer massa samtal. Ja, utom till dem jag inte vill prata med. Då hostar jag dem rätt i örat. Moahaha, haja vinken!

Puss på're. Fast cypervis, annars får du host själv.

Eve

Anonym sa...

Gärdet, gärna. Alltid välkommet med hurra och heja på andra varvet. Men det är nog lugnare och bättre i Grissle för dig. Jag lovar att springa snabbto ch smärtfullt skrida över mållinjen med dig i tankarna. Sen packa shortsen och sova lite innan Rhodos på söndag.
Kram O