fredag 22 maj 2009

Spolning

Efter ett dygn på landet fick jag snällt åka till sjukhuset igen.

Hade upptäckt i blod i en av de tre slangar som hänger från bröstet ner till midjan. Jag vill INTE operera in en ny CVK pga nåt' så fånigt som koagel, så jag följde med styvfar till Uppsala när han skulle hämta hästen.

Snabb slangspolning och massor av glada tillrop: "Hur länge har du varit härifrån? Du ser ju helt fantastisk ut!"

Jo, havsluften gör sitt jobb. Sjön suger och jag äter som en val. Späckar upp mig inför tvåan ...

1 kommentar:

Anonym sa...

Yo, yo, yo, Jos, du fick väl komma tillbaka sen, ut till landet!?

I dag verkar det bli lite regntrist. Men grönt och skönt är det i alla fall.

Är inte alltid den där sura på t-banan, ibland kan det slå över åt andra hållet, från sura blickar på jobbiga medresenärer till högt skratt, till exempel när jag läste denna: http://www.metro.se/2009/05/18/47594/fruktkorgen-kommer-in-nar-det-ar-som-/.

Bisou!
Piiv