torsdag 21 januari 2010

Springmask, smittkoppor eller svininfluensa?

... för att inte tala om vinterkräksjuka rond tre.

Det annars så infektionsfria dagiset har drabbats denna vinter. Så våra killar har ytterst motvilligt accepterat att vara hemma idag. För att om möjligt slippa att smittas med något skräp. Sedan vi lovat att de får vara med på Blåbärsloppet på dagisgården imorgon bitti. Medan mannen och jag åker till Uppsala för att få svar på förra veckans benmärgsprov.

Väntan börjar bli smått enerverande.
Men imorgon vid den här tiden vet jag.
Vill jag veta?

12 kommentarer:

Anonym sa...

Min kära vän! Håller tummarna för ett riktigt toppen besked från Uppsala! Mega kramen från Åsa

Peter Barlach sa...

jag vill veta.

Kram

Singelmamman sa...

Jag hoppas att du får ett bra besked.

Anonym sa...

Håller tummarna här i Grissle. Kylda efter skridskoåkning på sjön. Välkommen på en tur! /a

Aggie sa...

Holder fingrene i kryss, for at det er det beskjed som er ønskelig!

Anonym sa...

Jag hoppas innerligt på ett positivt besked.

Puss och kram

/L

Louise sa...

Håller tummarna så hårt det bara går Jos. Stor kram från oss alla här hemma.

Zäta sa...

Hoppas, hoppas, hoppas...

Anonym sa...

Babe, alla styrketankar till dig och er i dag! Hörs när du vill.

Kramalama

Eve

Oskar Johnsson sa...

Hej bästa bloggvännen!!
Hur går det?? Din omsorg om medmänniskor är beundransvärd!
Jag mår bra, lite kärlekstrubbel som nu är löst ;-)
Stora kramen!

Anonym sa...

Hoppas att du nu fått ett bra och fint besked, vi är många som håller tummarna och tänker på dig!! /K

Tjockalocka sa...

Tänker på dig!!