fredag 25 september 2009

Dag +21


Vaknade utvilad.
Åt "stor" frukost.
Och däckade.

Men så gjorde vännerna en Gevalia.
Doc Love med dottern C kom på oväntad blixtvisit för att lämna fotoskiva med våra familjers öden och äventyr samt en present från J, som sänder så mycket buena vibra, sköna musiklänkar och härliga skratt från sin nya kontinent via ansiktsboken. Och nu, en färgsprakande påse full med vackert inslagna filmer med en tanke bakom. Ska börja med vackraste Audrey i Breakfast at Tiffany's. Muchísimas gracias, tía mía.

Sådant gör att jag orkar ta mig upp ur sjukhussängen, bli en människa igen och vill fira att jag kommit ända hit; jag har klarat de tre första kritiska veckorna efter transplantationen. Men jag hade inte gjort det utan allt stöd från nära och kära, kända och okända. Tack.

6 kommentarer:

Singelmamman sa...

Trevlig helg. Och solen skiner här.

Anonym sa...

Kul att ses i onsdags. Hoppas att jag inte tröttade ut dig:) Trevlig helg och kämpa på! Kram Sara

Anonym sa...

Roligt att få läsa så glada besked!
Kram /K

Anonym sa...

Så det blir "fredagsmys" med film kanske, låter trevligt! Bra,bra, bra! Kram a

Anonym sa...

Glad att du blev glad, gatita de nueve vidas.
Stora kramar,
Jenny

Anonym sa...

Underbara! Härligt med så fina genomtänkta saker!
Saknar dig grymmemycket men snart ses vi.

Hoppas du fått lite frisk luft i dag! Stor varm kram från Eve