tisdag 25 september 2007

Halo3, vet du vad de e?

Snusmumriken har ett Väldigt Viktigt Arbete.
Storebror säger bestämt att "pappa jobbar inte med datorer, han jobbar med regeringen". Vår treåring vet garanterat icke vad regeringen är, men han slänger sig med nya ord nu för tiden.

Får msnmeddelande från mumrik: "Ska på Halo3 powerlunch här snart. Kanske lite prova-på. Orvar Säfström kommer o pratar lite tror jag. De ska ha Halo3 konsert på Berwaldhallen tom."
Väldigt Viktigt Arbete. S man kommer åtminstone hem med glass från sitt viktiga jobb!

Jag har ingen aaaning om vad H3 är. Men lär mig på http://www.halo3.com/
Fy tusan. Jag avskyr skjutahålihuvetspel. Sånt ska mina söner aldrig få syssla med. Hur länge bestämmer jag sånt?

Imorrn är det dagisutflykt i skogen. Gudskelov. På torsdag är det mulleskola. Me love! Mina barn ska bli fågelskådare. Som idolerna Ruskprick å Knorrhane, minus smugglandet.

Inga kommentarer: