fredag 28 september 2007

Kraftfullt paket

Hört på bussen (ettan).

-Putte fyller år imorrn. Vad f-n ska jag köpa?, frågar blonderad 30nåntingbrud i kortkort, lite för tight kjol, höga stövlar och tantjacka sin kompis.
-Inga mer kläder han aldrig använder iaf ... så mkt har du väl lärt dig?, svarar väninnan trött medan hon bläddrar i Se&Hör, och fortsätter:
-Be lillan rita en teckning vettja.
-Nej, för i h-e, det tänker jag f-n i mig inte göra. Nån' j-a måtta får det va. (Upprörd.)
-Ja, precis ... men kalsonger är ju iofs alltid bra. Min Robban har 200 par. Jag skojar inte. Björn Borg skareva. Boxers. (Läser vidare.)
-Mmm, fast det går inte. De är för små. Man vill ju inte skryta men ... problems with the package, you know. Haha. (Med illa dold stolthet.)
-Ja, shit asså. Han har ju helt klart ett kraftfullt paket, det kan man ju inte missa. Visst äre hans jeans som slits över snorren?, säger väninnan, plötsligt väldigt intresserad.
-Jo, det är ju skitjobbigt det där. Men ett bra byte, helt klart, ja du fattar. (Exalterat fnissande.)

Sen stiger de av. För att leta jättekallingar till lilla Putte.

2 kommentarer:

Tjockalocka sa...

Slits över snorren...? Det verkar väldigt obehagligt...

Malinnea sa...

Fantastiskt! den är värd att ligga på www.tjuvlyssnat.se, en väldigt rolig sajt förresten.