torsdag 7 april 2011

Bildbevis



Knivskarpt skuren bena, Essets uppkäftiga grönglittrande pilar i öronen (som gjorde mig till Superpunkjos i isoleringen) och sonens grönblingiga julklapp runt handleden. Och se där, några silverstänk i nya frippan. Moget.

Telefonhaveri, datorkrasch, strömavbrott orsakad av orkan ... och mental break down. Befinner mig mitt i en styv kuling, men i stormens öga är det som bekant lugnast. Speciellt om man tränar bort ångesten under några timmar och sedan impulsklipper sig hos coolaste frissan i stan som får helt fria händer, som hon använder till skalpmassage som får ögonen att svämma över.


Har passerat respekten för frisyrer för länge sen. Och tänker att blir det vedervärdigt kan jag alltid raka av det. Göra en Britney. Jag menar, skallig har jag ju varit förut. Moahahahaha.

5 kommentarer:

Singelmamman sa...

Ha ha! Fasiken så bra du är.

Sus sa...

Haha, din toka =)
Du är skitfin!

Anonym sa...

Jag som inte ens trodde det var möjligt att du kunde toppa din tidigare så coola frisyr! Men du gjorde det. Fasen, sikken snygging!

Puss från Eve

Anonym sa...

Super snygg ny frilla! Kanske vågar jag pröva på det en dag själv...! The Never Ending Story och E.T. var ju fantastiskt bra filmförslag. De ska jag oxå hyra så kan vi ha filmmys hela familjen! Hoppas ni kommer till landet i påsk, för det gör vi! S med familj kommer oxå, så det blir fullt hus. Stor kram till dess / Åsa

Tjockalocka sa...

Supersnyggt ser det ut!