fredag 26 oktober 2007

Dubbelt tunnelseende

Jag skriver å skriver å skriver på en artikel om SOA, men är nu mest ute och cyklar i nattmössan utan hängslen och livrem och vad gör Göran Persson utanför porten mittemot denna sena timma och varför gör mumrik djupa knäböjningar medan han borstar tänderna frenetiskt. Och imorgon ska jag intervjua busy businessmen hela dagen, å skriva avtal å en analyserande artikel till å politisk ledare å å å hjälp! Men äntligen fredag å sen är det lördag å städdag på landet å söndagsdop i stada å härligt med måndag så man får pusta ut med lite hederligt jobb igen.

Jag är helt väck nu. Ser dubbelt. Ja faktiskt! Alla bokstäver är små myror som springer runtruntrunt. Det ser kul ut, jag älskar tivolikarusellerna som åker fortast, högst, snurrigast men snälla världen stanna - jag vill hoppa av!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nä nu får du lägga av innan du trillar i hop i en hög och svimmar! Ta det lugnt kvinna! Strunta i alla måsten och stanna hemma och krama på familjen istället!!! Det mår ni bäst av allahopa!

Jos sa...

så sant. så enl forna tiders mönster somnade vi med barnen före 20. är uppe å släcker huset nu. landet imorrn i stället. tordes inte köra ikväll. blir så dyrt att krocka bil. igen. ;-)

hoppas er vuxenkväll var vaken. lät himmelskt gott. trevlo helgo.