onsdag 21 januari 2009

Stolthet och fördom

Jag älskar snabb kommunikation.
Nu följer lite krosskommunikation.
Saxat från min fejanvägg, inlägg från en av adepterna:

"Benke har på sig Riddick t-shirten i programmet! Simbin och Riddick bland höjdpunkterna 2009. Inte illa! Vad hände med Ghostbusters, Tekken 6, Afro Samurai och DiRt 2?"

"Jag såg och tappade hakan. Otroligt kul. Bra jobbat, PR-stjärnan! Detta måste firas. Utgår från att de har bubbel imorrn på Resumébaren? My treat this time. Gaala, champagne, öfre. Såna är vi. Och du, Benke måste ju spara några godbitar till kommande program. Det här var ju det första för säsongen. Mer skumpa åt atarianerna, ey?!"

Stolt som en hönsmamma.
Fördomsfull som få.

Spel? Teknik? Inte för mig.
Trodde jag då.

Inget är så uppfriskande som att inse att man hade fel.
Förändringens vindar blåser.
Håll i hatten!

Inga kommentarer: