måndag 31 augusti 2009

Troll och dinosar


Och här sitter jag och väntar på gruvliga biverkningar.
Inget nytt under solen so far.

Tog en rask solskenspromenad mellan droppen och tvångsåt en pinnglass.
Man vet ju inte när det blir möjligt igen.
Har jag förstått.

Beslutade i samråd med presentfixarvännerna att marknadens lägst strålande telefon vinner VM i ambivalens. Jag är en stolt dinosaurie som inte alls åldersnojar över medelåldern. Ingen Iphone i världen kan väl vara så bra som en hederlig SonyE 903? Eller? Jag är dessutom fru till en mikromjukis så äppelskruttarna göre sig icke besvär. Om katten själv får välja.

Så droppet går och doktorerna har förberett mig på allsköns elakheter.
Visst är livet spännande?

Och när man talar om trollen ...
... så står en allergisk reaktion på cytot i farstun.
Precis när jag skulle publicera slog den ned med astma, nästäppa, illamående och huvudvärk.
Läkare tillkallas akut för att ordinera motgift precis nu.
Så nog är det spännande.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En cyperkram till till dig, honey! Och som vi sa, vi är inga dinosar, vi är coolingar. Vi kör med de trygga beprövade telefonerna.

Eve

Anonym sa...

Kram kram, kraaammmmmm!
/a