tisdag 11 mars 2008

Bitch 2008


Jag ammar inte längre. Har jag just insett. Ett år efter lillebrors slutdiande.

Men i mitt medvetande har detta inte registrerats, eftersom den där mörka chokladbiten varje kväll fått passera som depåbyggsten.

Under beach 2008, del 1, insåg jag att något var fel. Så jag började jogga lite lätt. Idag ser jag på foton och inser att jag borde sprungit livet ur mig.

Men än är det inte för sent. Beach 2008, den svenska versionen är ju några månader bort. Så nu är det smart avsmalnande som gäller. Bättre kost, mer motion. Lika enkelt som genialt.

Pilates och hjul hemma, styrketräning på lunchen i jobbgymmet, power walk mötesfria morgnar.

Allt toppas av glassprovning med kollegorna som belöning! Bra GI i GBs nya cheesecakeglass, tror ni inte?

Inga kommentarer: