torsdag 20 december 2007

Årets längsta natt

Hade totalt förträngt årets måste.

Men nu är det klappat och klart! Har byggt ihop fem årskalendrar med barnbarnen respektive barnbarnsbarnen. Klippt & klistrat foton, samt knepat, knåpat och skrivit. För min del ligger sporten i att göra klabbet själv, inte låta fotolabb göra jobbet. Det här blir personligt och lite klämkäckt hemslöjdaraktigt med en gnutta klister kvar på någon sida och en lite sned bild mot slutet. Men en mycket uppskattad gåva.

Nu hägrar sängen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Funkar inte, jag la ner den lilla kraft jag hade kvar på att göra julkort, kalendrarna fix bli fabriksproducerade, de blir glada iallafall...om de hinner komma såklart!

Anonym sa...

Vad är det för fel med att vara kreativ digitalt? Fantastiskt! Gott Nytt!

Anonym sa...

det är givetvis inget fel i det. misar dock limsnortandet ... :-)vilket jag äntligen insett efter att ha gjort sju plus sju kalendrar. jag AVSKYR klister.
nästa år blir det inga, eller fotofabrik. så får jag sova lite mer.