tisdag 28 april 2009

Hjärtceremoni

Mina killar och jag hade Det Allvarliga Samtalet igår. Igen.
Vi slöt en kämparpakt och hängde varsitt guldhjärta runt halsen.

Det gör ont i det stora modershjärtat, men när jag om en liten stund åker till sjukhuset för att påbörja första ronden gör jag det med vetskapen om att mina killar har det bra och att de har förstått att jag är "samma gamla mamma". Och så vet jag att de vet att det kommer bli tufft, men att vi ska kämpa tillsammans.

Nu ska vi kämpa i oss frukost. Dagens viktigaste mål, right.
Lillprinsen trotsar och storprinsen filosoferar.
Så möts det stora och det lilla livet.
Och det känns rätt skönt.

Hur är er morgon?

1 kommentar:

Sari sa...

Hej! Tänker på dig idag! Jag började dagen 0400 med en dusch innan jag blev hämtad av taxi till centralen för att åka vidare till Motala...äventyr

Nu sitter jag på tåget hem igen och längtar efter familjen...

Kram kram, Sari