torsdag 27 januari 2011

Bra vibrationer

En dag jobb, en dag träning, en dag jobb, en dag träning, en dag jobb, hel helg mys.
Och så några vaknätter när jag läst igenom gamla styrkekommentarer, mail och andra hälsningar från sjukdomstiden. Som ger återskalv av bra vibrationer, buena vibra.

Med sådana vänner, kända och okända, är det inte konstigt att jag stärkts att finnas kvar här. Och det ska jag fokusera på när jag går ner i spagat, eller jag menar leker med blondinperuken, eller snarare håller välkomstanförande på releasefrukosten på tisdag. Kul att bl tillfrågad, möjligen något svårt att leverera utan att bli skakig.

Men alla vibrationer är bra.
Så även vibratorn sjukgymnasten ordinerade idag.


Sic!


Japp, vibraspere funkar fint på övertränade knän.
Balansplatta med buena vibra genom hela kroppen.

2 kommentarer:

Lisa sa...

fortsätter med ordvitsandet:
man kan lyssna på dessa under tiden:

också sköna vibbs
Vibrapshere:
http://open.spotify.com/artist/0CsPrPCuz1c87PHgg4ZEOY

Jos sa...

jag vet! gamla bekantingar, om du minns?

vi måste leta rätt på en spelning, klubb el likn för att återfå känslan från back in da day.