fredag 8 januari 2010

Bränn BH:n!

"Bränd"

... är min Facebook-status.
För den här "lilla leken med alla män" som pågått den senaste veckan är något av det löjligaste jag sett. Har vi inte kommit längre än så här? Doftar gammal (Anna) anka.

Eller så är jag bara en gammal motvallskärring utan humor.
Men då står jag för det.

(Nej, detta är inget avslöjande. Eftersom exakt alla - inklusive "killarna som inte fattar nånting, hahaha, vad kul!" som det står i meddelandet - har förstått grejen för länge sen.)

7 kommentarer:

Chrissan sa...

Jag vågade också vägra.
Såg liksom inte det roliga med det hela...

Singelmamman sa...

Ibland är det tur att vara blond, och dessutom lat. Varken förstod eller orkade hänga på färgleken.

Realisten sa...

Instämmer!

Aggie sa...

Nei, det var ikke morsomt i det hele tatt.

Jenni sa...

Vägrar också...fruktansvärt löjligt. Men ett gott skratt fick jag när jag såg att det meddelande om detta, som en kompis skickade ut, var skickad till alla hennes vänner - tjejer såväl som killar...haha...

Jos, hojta till när du har ork och lust och det där för att träffas...det var så länge sen nu. Kram kram

Anonym sa...

Ibland känner jag mig hopplöst efter. Är det på Fejsan man hajar allt: "leken med alla män", osv, att hela bränn bh-grejen e tillbax..

Ok, jag slänger den väl, är jag med på banan ni snackar om.. Eller måste jag gå tebax till Facebook...

:)

Eve

Jos sa...

@Chrissan: eller hur?@Singelmamman: erkänner att jag först var blond oc blåögd men sen övergick jag till mitt nya jag. en ilsken, mörk Sinead O'Connor.
@Realisten: bra!
@Aggie: ni har säkert bättre humor i Norge!
@Jenni: fantstiskt kul. och du, vi ses snart.
@Eve: ja och nej. förklarar över nästa bröllopspava. puss