tisdag 17 november 2009

Min hjälte

Som alla mammor till söner gäller det att passa sig.
Så att man inte blir en stolt, kacklande hönsmamma.
En sån där som överröstar alla när hon skryter om sin telning.
Okej i småbarnsåren.
Inte lika charmigt när barnen är vuxna.
Pappor och döttrar är samma sak.
Vad beror det på?

Känner att jag ligger i riskzonen här. Med två prinsar.

Men vem kan motstå min lille hjältes fot ...

Jag älskar public service.
(Men slutade amma liiite tidigare än Stina Ekblad.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Chickade ur och våga inte kolla när jag hörde musiken. Hajar att det inte var nå läskigt, utan nåt tvärtom! Men ett trauma från 2003, då en vän skickade en länk med en person som rätt som det är dök upp inzoomad i bild och skrekm hindrar mig från att gå vidare efter det tickat ner till 86 :)

Eve